Jak spustit EET

Aktuálně o elektronické evidenci tržeb
(EET)


Vážení zákazníci,
pokladní systém Dotykačka je plně připraven na zavedení elektronické evidence tržeb. V okamžiku spuštění není nutné provádět žádné speciální kroky. Naši aplikaci průběžně aktualizujeme a pružně reagujeme na platnou legislativu. Abyste mohli své tržby elektronicky evidovat, stačí provést několik níže uvedených kroků. 

5 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉ EVIDENCI:

Krok 1. 

Autentizační údaje lze získat dvěma způsoby:


Osobně
vyplněním a sepsáním tzv. Protokolu o ústním jednání na Finančním úřadu,  poté obdržíte obálku s autentizačními údaji.

 
On-line 
na portálu www.daneelektronicky.cz vyplněním formuláře, který naleznete v sekci elektronická evidence tržeb → žádost o autentizační údaje do EET. Po odeslání žádosti vám přijdou autentizační údaje do vaší datové schránky. 


Krok 2.

Získané autentizační údaje použijte pro přihlášení vašeho podniku na stránkách www.daneelektronicky.cz, kde zvolíte sekci elektronická evidence tržeb → správa údajů evidence tržeb. 


Krok 3.

Na stránkách www.daneelektronicky.cz si vygenerujete podle jednoduchého návodu certifikát, který si stáhnete do svého PC. Podrobnosti, jak postupovat, naleznete v našem manuálu. 

POZOR! Certifikát lze v daný okamžik stáhnout pouze jednou!


Krok 4.

Získaný certifikát můžete vložit do svého podkladního systému dvěma způsoby. Přes vzdálenou správu nebo přímo v rozhraní pokladny


Krok 5.

Jakmile nahrajete certifikát do pokladny, je nutné zadat údaje o vaší společnosti a aktivovat režim EET. Aktivování režimu EET má smysl od 1. listopadu 2016, kdy bude spuštěn testovací provoz. Podrobné nastavení funkce EET naleznete v naší uživatelské příručce.