Dotykačka  ostatní

Funkce pro chytré podnikání

 

Výpis funkcí

Přehled praktických funkcí licence pokladního systému

 

 

Snadná práce s účty a pokladnou

Dotykačka umí svižně pracovat s otevřenými účty, přijímat platby v hotovosti a kartou, vystavovat a tisknout účty, stornovat položky. Umí otevřít pokladnu s počáteční hotovostí pro danou směnu a na konci směny ji uzavřít s výčetkou. Můžete také provést jednorázový výdej či příjem do pokladny. Výdej použijete třeba v případě, že potřebujete hotovost z pokladny na nákup surovin. Podívejte se na detailní popis práce s účty a pokladnou.

Snadná práce s účty a pokladnou
Intuitivní správa produktů a kategorií

Intuitivní správa produktů a kategorií

Snadno si vytvoříte kategorie a produkty. Vytvořené produkty pak vložíte do jednotlivých kategorií. V případě většího množství produktů tak velice rychle najdete ten správný. Kategorie a produkty můžete snadno upravovat, přesouvat, mazat a dávat k nim různé poznámky a štítky – například pro službu Take away neboli prodej s sebou, přiřadit produktům bonusové body a provádět další akce. Podívejte se na detailní postup správy katergorií a produktů.

Řízení skladových zásob

Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

Řízení skladových zásob
Načtení čárových  a QR kódů

Načtení čárových a QR kódů

Funkce Barcode Scanner vám umožní načíst pomocí vestavěného fotoaparátu v dotykové pokladně či tabletu čárový nebo QR kód. Pro načítání kódu můžete použít i externí čtečku čárových kódů, se kterou dosáhnete ještě lepších výsledků. Skenování prostřednictvím vestavěného fotoaparátu vám však poslouží jako rychlé řešení. Podívejte se na detailní postup načítání čárových nebo QR kódů.

Nastavitelná mapa stolů

Mapa stolů vám umožní vytvořit schéma stolů odpovídající umístění stolů ve vaší provozovně. Na jednotlivé stoly potom můžete účtovat i parkovat již vytvořené účty. Položky na jednom účtu lze také rozdělit na více stolů nebo účtů a reflektovat tak přání zákazníků ohledně placení. Prohlédněte si detailní postup nastavení mapy stolů.

Nastavitelná mapa stolů
Okamžitá pomoc na jedno kliknutí

Okamžitá pomoc na jedno kliknutí

Dialog Centrum pomoci sdružuje veškeré důležité informace pro poskytnutí technické podpory. Najdete zde odkaz na uživatelskou příručku a do databáze nejčastějších dotazů a odpovědí na ně. Přes funkci TeamViewer Quick Support umožníte vzdálené připojení technického specialisty k dotykové pokladně. Nebo přes jednoduchý formulář odešlete žádost o technickou pomoc. Vyberte si, jak vám v případě potřeby můžeme pomoci.

Odtěžování ingrediencí ze skladu

Dotykačka vám umožní odečítat ze skladu nejen samotný produkt, ale také jednotlivé ingredience, které pod zvolený produkt patří. Můžete tak nadefinovat, že při prodeji určitého produktu ze skladu se odečte přesně dané množství z jiných skladových položek. Dále můžete nastavit tzv. odpad v obsahu v %. Umožníte tak systému počítat s případným odpadem při prodeji daného produktu, třeba piva. Podívejte se, jak odtěžování ingrediencí nastavíte. 

Odtěžování ingrediencí ze skladu
Hromadný import produktů

Hromadný import produktů

Pokud máte větší množství produktů, můžete je snadno do dotykové pokladny naimportovat prostřednictvím připraveného .csv souboru. Jde o standardizovaný formát obsahující strukturovaná data v podobě čárkou odděleného seznamu sloupců, který vytvoříte pomocí tabulkového programu Microsoft Excel, Google Docs, Libre Office nebo Open Office. Podívejte se na detailní postup importování většího množství produktů.

Happy hours

Funkce Happy Hours umožňují dočasně nastavit odlišnou cenu namísto standardní ceny produktu. Jiná cena bude platná po nastavený interval určený dvěma daty: dnem (nebo dny) v týdnu a časem. Můžete také cenu odlišit jen na základě data trvání použitím další z funkcí Ceny v čase, které umožňují dočasně nastavit odlišnou cenu, místo standardní ceny produktu. Podívejte se na možnosti nastavení cen v různém časovém období.

Happy hours
Vzdálená správa

Vzdálená správa

Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Prohlédněte si množství informací, které vám aplikace vzdálená správa poskytne prostřednictvím počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Přehled tržeb

Dotykačka umí aktuální přehledy tržeb vytisknout, odeslat na e-mail nebo filtrovat podle směn (doby od otevření do uzavření pokladny) a času. Přehledy můžete filtrovat podle zadaného názvu produktu, podle štítků (tagů) či podle zvolených kategorií produktů. Standardně jsou přehledy zobrazovány za aktuální týden a časové období si můžete měnit. Prohlédněte si, jaké možnosti vám přehledy tržeb umožňují.    

Přehled tržeb
Pokročilé nastavení aplikace

Pokročilé nastavení aplikace

Dotykačka umožňuje flexibilní nastavení řady funkcí jako nastavení EET, nastavení daňových sazeb DPH, nastavení zobrazení položek dotykové pokladny, různých práv uživatelů, bezpečnostní nastavení, nastavení synchronizace se vzdálenou správou, vytváření lokálních záloh a import dat. Dále nastavení globálních slevových skupin, možnosti plateb a nastavení typů platby zobrazených v platebním dialogu, změny výchozího skladu, pokladní zásuvky a další pokročilá nastavení. Prohlédněte si množství pokročilých funkcí.

Parkování účtů

Každý účet v Dotykačce můžete zaparkovat, tedy odložit a později se k němu vrátit. Parkování účtů je vhodné zejména v případě průběžné útraty vašich zákazníků, např. při otevření účtu v restauraci. V případě, že je aktivní mapa stolů, dochází k parkování účtů automaticky vždy k vybranému stolu. Účty jednotlivých stolů tak zůstávají otevřeny a mezitím může obsluha vytvářet další účty. Podívejte se na detailní popis parkování účtů.

 

Parkování účtů
Věrnostní program pro každého zákazníka

Věrnostní program pro každého zákazníka

Dotykačka umožňuje vedení zákaznických účtů, kdy každý účet můžete přiřadit konkrétnímu zákazníkovi. To je vhodné třeba v případě, kdy nabízíte zákazníkům nějaký věrnostní program, v rámci kterého sbírají body na své zákaznické konto. Každému vytvořenému produktu určíte počet bodů, které zákazník získá jeho nákupem. Lze také zadat i zápornou bodovou hodnotu, kdy se po nákupu takového produktu zákazníkovi body naopak odečtou. Prohlédněte si detailní popis práce s věrnostním programem.

Přehledné dlaždicové menu

Dlaždicové menu na hlavní obrazovce Dotykačky poskytuje rychlý přístup k vybraným funkcím dotykové pokladny a k operacím s účty. Rychle se tak dostanete na nejpoužívanější funkce jako otevřené účty, zákazník, historie, příjem výdej, načíst kód, mapa stolů, otevřít/zavřít pokladnu, sklad, synchronizaci dat, centrum pomoci a odhlášení. Prohlédně si všechny funkce dlaždicového menu.

Přehledné dlaždicové menu